Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката 156 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с перката 156 1.8

    Имам странен проблем вчера патувах и още като тръгнах ми светна лампата на инжекторите, забелязах че перката сработи още докато колата беше студена ,перката постоянно се включва и изключва ,колата държи 90 градуса (малко преди 90) ми стои стрелката ,когато се включи перката светва лампата на инжекторите на таблото спира перката лампата угасва ,не гори повече от нормалното не прекъсва всичко останало си е наред освен перката и лампата на инжекторите . Някой с подобен проблем ?

  • #2
    Първоначално публикувано от syrdjon Покажи съобщение
    Имам странен проблем вчера патувах и още като тръгнах ми светна лампата на инжекторите, забелязах че перката сработи още докато колата беше студена ,перката постоянно се включва и изключва ,колата държи 90 градуса (малко преди 90) ми стои стрелката ,когато се включи перката светва лампата на инжекторите на таблото спира перката лампата угасва ,не гори повече от нормалното не прекъсва всичко останало си е наред освен перката и лампата на инжекторите . Някой с подобен проблем ?
    Включи една диагностика като начало

    Comment


    • #3
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 01:56.

      Comment


      • #4
        Вероятно прекъсва датчикът за температурата. Намира се на термостата, в случай, че е сдвоен. Почисти му буксата. Има и модификации с несдвоен датчик. Тогава единият се намира на термостата а другият - на главата.

        Това дали датчикът е сдвоен или не, се познава по броя пинове на този на термостата. Ако е с 3 пина, значи е сдвоен и няма друг. Ако е с 2 пина, значи има и такъв на главата.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:10.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Вероятно прекъсва датчикът за температурата. Намира се на термостата. Почисти му буксата.
          Аз моя го откачах скоро за проба, но чека не светна.
          Може да е друго, макар, че го откачих за кратко и не карах колата. Вентилатора въртеше като луд 😜
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Аз моя го откачах скоро за проба, но чека не светна.
            Може да е друго, макар, че го откачих за кратко и не карах колата. Вентилатора въртеше като луд 😜
            Действително, не знам, дали светва чекът при тази ситуация.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              диагностиката е ясна просто снощи се прибрах в 11, и не ме свърташе исках мнение от форума ,демек лампата на инжекторите светва ,защото компютъра влиза в авариен режим заради някой от датчиците ?

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Аз моя го откачах скоро за проба, но чека не светна.
                Може да е друго, макар, че го откачих за кратко и не карах колата. Вентилато въртеше като луд 😜
                Изявинявай, че ще го кажа, но доскоро ти ме нападаше за неграмотност. Ама кога се пише пълен член въобще не ти е ясно. Не само в този пост си така

                А колкото до описаното от теб, чекът може да не е светнал, но как си сигурен, че не ти е набил грешка. Не всяка грешка пали чека

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Изявинявай, че ще го кажа, но доскоро ти ме нападаше за неграмотност. Ама кога се пише пълен член въобще не ти е ясно. Не само в този пост си така

                  А колкото до описаното от теб, чекът може да не е светнал, но как си сигурен, че не ти е набил грешка. Не всяка грешка пали чека
                  никъде не говорим за грешки, говорим за чека, естествено че ще запише грешка.
                  А пълния член си го заври отзад
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    колеги айде стига се карахте ,грешката е P0115 датчика е от този с 3-те пина ,вадих чистих никаква разлика ,трият грешката пак се появава поръчвам един пък ще видим

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 01:56.

                      Comment


                      • #12
                        Мда така ще стане поръчан е датчика доста евтин ми се струва,9 лв толкова ли вървят горе долу ,триенето беше нарочно ясно ми е че с триенето няма да се оправи

                        Comment


                        • #13
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 01:57.

                          Comment


                          • #14
                            Аз съм пушач ,всеки ден давам по 5 лв за цигари ,9 лв за датчик на фона на предния лагер който смених преди 1 месец за 200 лв ми се струват доста малко за това питам.

                            Comment


                            • #15
                              Датчикът на термостата е фира, а грешката палеща чека е "несъвместими показания датчици температура" и я набива след малко каране.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X